loading...
خرید شارژ بانک ملی،ملت،مستقیم،سپه،تجارت،همراه اول،ایرانسل و
محمد جوادی بازدید : 49 یکشنبه 13 اسفند 1391 نظرات (0)

 

خرید شارژ همراه اول بانک ملی خرید شارژ همراه اول بانک ملی خرید شارژ همراه اول بانک ملی خرید شارژ همراه اول بانک ملی بدون رمزنگاري در روشي که مبتني بر رمزنگاري نيست، دو روش براي تشخيص هويت مخدوم وجود دارد. در هر دو روش مخدومِ متقاضي پيوستن به شبکه، درخواست ارسال هويت از سوي نقطه‌ي دسترسي را با پيامي حاوي يک SSID (Service Set Identifier) پاسخ مي‌دهد. در روش اول که به Open System Authentication موسوم است، يک SSID خالي نيز خرید شارژ همراه اول بانک ملی براي دريافت اجازه‌ي اتصال به شبکه کفايت مي‌کند. در واقع در اين روش تمامي مخدوم‌هايي که تقاضاي پيوستن به شبکه را به نقاط دسترسي ارسال مي‌کنند با پاسخ مثبت روبه‌رو مي‌شوند و تنها آدرس آن‌ها توسط نقطه‌ي دسترسي نگاه‌داري مي‌شود. به‌همين دليل به اين روش NULL Authentication نيز اطلاق مي‌شود.
• آهنگ پیشواز زنگ گوشی تلفن همراه شمانیست!• آهنگ پیشواز برای شما پخشن خواهدشد، بلکه برای کسانی که با شما تماس می‌گیرند (از تمامی خطوط) پخش می‌شو• دقت کنید که آهنگ پیشواز شما در تنظیمات گوشی شما ذخیره نمی شود، بلکه در شبکه تلفن همراه ایرانسل قرار می گیرد. بنابراین مهم نیست که گوشی شما ساخت کدام شرکت است یا مدل و قابلیت‌های آن چیست. شما می خرید شارژ همراه اول بانک ملی توانید با هر نوع گوشی ای از این سرویس استفاده کنید.
3. انتشار فیلتر شكن ها و آموزش روشهای عبور از سامانه های فیلترینگ خرید شارژ همراه اول بانک ملی ( بند ج ماده 25 قانون جرایم رایانه ای)
ghorboone hamatoon ba pishnahadate arzandatoon boooooos خرید شارژ همراه اول بانک ملی

اهداف CA خرید شارژ همراه اول بانک ملی :
خرید شارژ همراه اول بانک ملی

• غیر حضوری :الف- Top Up (شارژ خودكار): از طریق مراجعه به انجام میگردد بدین صورت که مشترک پس از ورود به بخش " ، مبلغ مورد نیاز خود را برای شارژ انتخاب نموده و پس از پرداخت مبلغ شارژ بصورت اینترنتی(باستفاده ازکارت عضوشتاب ) ، سیم کارت خرید شارژ همراه اول بانک ملی اعتباری به صورت مستقیم و بدون نیاز به مشاهده و وارد نمودن رمز شارژ در گوشی ، شارژ خواهد شد.
برای خرید روی یکی از لینک های زیر کلیک کنید خرید شارژ همراه اول بانک ملی
برای اطلاع از باقی‌مانده اعتبار شارژ ایرانسل می‌توانید کد زیر را وارد کنید:نوشته شده در توسط در صورتی که رمز شارژ خود را خریداری نموده‌اید و از نحوه شارژ همراه اول خود آشنایی ندارید، ادامه این مطلب را دنبال کنید.پس از خرید از وب سایت ، شما به ۲ روش می‌توانید سیم کارت همراه اول خود را شارژ نمایید.روش اول – نحوه شارژ همراه اول خرید شارژ همراه اول بانک ملی با کد دستوریدر این روش رمز شارژ خریداری شده را صورت زیر از چپ به راست وارد تلفن همراه خود کرده و سپس دکمه سبز، Send و یا OK را فشار دهید:۱۴۰*#رمز شارژ خریداری شده#روش دوم – نحوه شارژ همراه اول با سیستم پاسخگوی خودکار ۴۴۴در این روش پس از شماره گیری شماره ۴۴۴ از سیم کارت اعتباری خود مطابق راهنمای سیستم پاسخگوی خودکار عمل کرده و رمز شارژ خریداری شده را وارد نمایید.
سیستم‌عامل ویندوز با دیدگاهی متفاوت نسبت به رقبا و با اتکا به پیشینه‌حضور مقتدرانه خود در بازار کامپیوترهای رومیزی وارد بازار تبلت شده است. به این ترتیب، تبلت‌های مبتنی بر ویندوز موجود در بازار، دارای همان ویندوز 7 آشنا و همیشگی هستند و نسخه اختصاصی تبلت در کار نیست. این موضوع جدا از مزایایی که براي كاربر دارد، معایبی را نیز به‌دنبال خواهد داشت و شاید همین معایب باعث شده، شرکت خرید شارژ همراه اول بانک ملی مایکروسافت خبر از بهینه‌سازی اساسی برای تبلت در نسخه بعدی سیستم‌عامل مشهور خود بدهد.
۱۵ حذف شماره از خرید شارژ همراه اول بانک ملی فهرست طلایی ۷۰۰-۳-۴-۲ *۱۴۰*۳*۴*۲#
بچه ها در کل جفتشون سر و ته یکین! فقط.. هر کدوم 2-3 تا مزیت به اون داره که در آخر باز هم هرکی ببیهنه که این مزیت ها بیشتر به کارش بیاد همونو انتخاب میکنه.ایرانسل: 1- پوشش عالی تو بیشتر مناطق تهرون، شهرستانای تحت پوشسارزانتر بودن مودم و تعرفه هاپشتیبانی و نصب عای و سریع ( خیلی مهمه!!! )مبین :سرعت بیشتر تو دانلود به خاطر شیر 4-1 ) تو ایرانسل 8-1 !!!!!! )پوشش توی بیشتر مناطق ایران ( واسه مسافرت )دانلود رایگان نصفه شبا ( که اونم میگن زیاد سرعت نداره و بیشتر با 20-30 دانلود میکنه )اینا تجربه 6-7 ماهه منه خرید شارژ همراه اول بانک ملی برو بچ.. به نظر من و همکارام بیشتر ایرانسل به کار می آد . موفق باشید.باسلام من به تازکی یک دستگاه مبینت خریداری کردهام ولی در محله مامیدان بسیج مسعودیه ما آنتن نمیده ولی ایرانسل که داشتم خوب آنتن میداد بکید چکار کنم
من در منطقه 16تهران زندگی میکنم و در کاشان درس میخونممیخواستم بدونم که چه وایمکسی بگیرم ایرانسل یا مبین نت؟؟؟؟؟؟ دوستان اگه اینترنت خانگی خرید شارژ همراه اول بانک ملی می خواهید فقط فقط adslچون adsl شرکت اراعه دهنده adsl مجبور شما رو راضی نگه داره چوناگه از سرعت راضی نبودی میتونی بری یک شرکت دیگه خدا داده شرکت با انواع و اقسام تعرفه
پیشگری از آلودگی به کرم های کامپیوتری خطرناککرم ها با خرید شارژ همراه اول بانک ملی استفاده از نقاط ضعف سیستم عامل و نرم‌افزارها منتقل می شوند. تمام شرکت های ساخت نرم افزار و سیستم عامل به طور منظم برای کاربران خود آپدیت های امنیتی می فرستند که اگر کاربران آنها را دانلود و نصب کنند به احتمال قوی از ابتلا به بدافزارها در امان خواهند بود. متأسفانه گاهی این اتفاق می‌افتد که یک ضعف امنیتی برای نرم افزاری کشف شود، اما آپدیت امنیتی آن ساخته نشود یا اینکه خیلی دیر منتشر شود. در این صورت ممکن است یک هکر از این ضعف خبر داشته باشد و به کامپیوترهای دارنده آن نرم افزار نفوذ کند.ایمیل راه دیگر انتقال کرم ها است. هنگام باز کردن ایمیل افراد ناشناس محتاط باشید. از اجرای فایل های پیوست (Attachment) ایمیل خودداری و از کلیک روی لینک های این ایمیل پرهیز کنید. مثال مشهور برای این مورد کرم ILOVEYOU است که در ادامه مطلب به آن می پردازیم.برای اطلاعات بیشتر بخوانید:
Motorolaمسیر زیر رو خرید شارژ همراه اول بانک ملی دنبال کنید :
• اگر chat مي كنيد يا با شخصي بوسيله e-mail ارتباط داريد و به او اطمينان كامل ندارديد خرید شارژ همراه اول بانک ملی منطقه مورد سكونت خود را به او اطلاع ندهيد.
خرید شارژ همراه اول بانک ملی
________________________________________ خرید شارژ همراه اول بانک ملی
• افراد معمولاً از كامپيوتر ها به طور مشترك استفاده مي كنند. هر كامپيوتري كه در يك مكان عمومي مانند محل كار يا حتي در خانه معمولاً‌ به طور اشتراكي چند نفر از آن استفاده مي كنند. و چندين نفر در زمان هاي مختلف بوسيله اين كامپيوتر به اينترنت متصل مي شوند. كوكي ها نمي توانند نياز همه آنها را همزمان برآورده كنند. فرض كنيد از يك مكان عمومي مانند يك كافي خرید شارژ همراه اول بانک ملی نت در حال خريد از يك فروشگاه اينترنتي هستيد. اين فروشگاه اينترنتي روي كامپيوتري كه از آن براي خريد استفاده مي كنيد يك كوكي قرار مي دهد تا اگر بار ديگر وارد اين فروشگاه اينترنتي شديد حساب شما را استفاده كند. فروشگاههاي اينترنتي معمولاً در اين زمينه بسيار هشدار مي دهند. يا فرض كنيد كه شما با استفاده از كامپيوتر شخصي همسرتان از فروشگاه اينترنتي آمازون خريد كرده ايد و حال اگر همسرتان بعد از شما براي خريد وارد آمازون شود فقط با يك كليك مي تواند خريد كند البته با حساب شما!در يك كامپيوتر با سيستم عاملي مانند ويندوز NT يا يونيكس كه حسابها به طور مناسب و درست در اختيار كاربران قرار مي گيرند كمتر اين مشكلات پديد مي آيند.
براي اين کار در قسمت نام ماشين، روي Forward Lookup Zoneکليک راست کرده ، New zone را انتخاب مي کنيم. اين عمل براي اين انجام مي شود که آدرس IP ماشين، با آدرس ھاست ، resolve شود.در قسمت بعد، گزينه Primary Zone را انتخاب مي کنيم و در قسمت Zone name ، نام سايت را بصورت کامل وارد مي کنيم و Next را کليک مي کنيم.در قسمت zone file گزينه پيش فرض را انتخاب مي کنيم و در قسمت بعد ،Dynamic Update ، گزينهDo not Allow Dynamic Update . را انتخاب مي کنيم. خرید شارژ همراه اول بانک ملی Dynamic Update گزينه اي است که به Client DNS اين امکان را مي دھد که بصورت ديناميک ، از طريق يک DNS Server به روز شود. گزينه اول، ھنگاي فعال است که Active Directory بر روي سرور نصب شده باشد. اين قابليت باعث مي شود،تغييرات بطور اتوماتيک اعمال شود.
توجه :1. جوايز صرفاً به مالک قانونی تلفن همراه در زمان قرعه کشی، تحویل می گردد.2 ارائه کارت ملی و يا شناسنامه عکس دار جهت دریافت جوايز الزامی است 3جوايز بوسيله شرکت پست و با توجه به نشانی مالک قانونی تلفن همراه در زمان خرید شارژ همراه اول بانک ملی قرعه کشی، توزيع می گردد.4مشترکين در قبال تحویل جوايز موظف به پرداخت هزينه نيستند
• اگر كوكي ها پاك شوند. اگر شما با مرورگر خود ( مانند اينترنت اكسپلورر ) مشكل داريد. و از شركت پشتيباني كنندة اين مرورگر كمك بخواهيد ممكن است اولين چيزي كه به شما بگويند تا انجام دهيد پاك كردن temporary Internet files يا همان فايلهاي موقت اينترنتي در شاخه ويندوز باشد. زمانيكه اين كار را مي كنيد تمام كوكي ها را از دست مي دهيد و اگر سايتي را كه قبلاً بازديد كرده ايد بعد از اين عمل دوباره بازديد كنيد آن سايت شما را به عنوان يك كاربر جديد فرض خواهد كرد و براي شما يك كوكي جديد مي فرستد. و به همين علت است كه بعضي از سايتها از شما مي خواهند كه در آنها ثبت نام كنيد ( يا اصطلاحاً رجيستر شويد. ) جون اگر با يك كلمه كاربري ( User خرید شارژ همراه اول بانک ملی Name ) و يك كلمه عبور ( Password ) شما مي توانيد وارد حوزه شخصي خود در آن سايت شويد حتي اگر فايل كوكي را از دست داده باشيد.
۲۱ طرح‌های خرید شارژ همراه اول بانک ملی تعرفه اعتباری ۷۰۰-۷-۱ *۱۴۰*۷*۱#
29 خرید شارژ همراه اول بانک ملی تیر 1391
میدونی این دفعه چیکارم کردن؟ سرعت اینترنت رو از دیال آپ هم برام آوردن پایینالان هم که دارم این متن رو تایپ میکنم از اینترنت وایمکس مبین نت استفاده میکنم ، یک ساعت پیش از دوستم قرض گرفتم میخوام ببینم که خرید شارژ همراه اول بانک ملی اگه خوبه برم مودم ایرانسلم رو به مبین نت تبدیل کنممودم دوستم ایرانسل بوده تبدیلش کرد به مبین نت : هزینه 25 هزارتومان
شكست پيش‌بيني‌هامؤسسه تحقيقاتي ABI در سال 2011 عنوان كرده بود كه سال 2012 سال 4G خواهد بود و تا پايان سال نزديك به 28 ميليون دستگاه مبتني بر اين فناوري توليد مي‌شود و 4G از يك فناوري لوكس به يك فناوري رايج و استاندارد شده تبديل خواهد شد. اما اكنون كه ۹ ماه از سال 2012 را پشت سر گذاشته‌ايم، به‌جرأت مي‌توان گفت كه اين پيش‌بيني شكست خورده است و نه تنها 28 ميليون دستگاه با پشتيباني از 4G وارد بازار نشده است، بلكه هنوز در استفاده از محصولاتي مانند تبلت iPad 3 كه به ماجول‌های 4G مجهز شده‌اند، اما و اگرهايي مطرح است. نشريه «پي‌سي مگزين» در شماره آگوست 2012 خود به بررسي سرويس‌هاي مختلف 4G اپراتورهاي بزرگ امريكا پرداخته است و از نظر پوشش‌دهي، سرعت خرید شارژ همراه اول بانک ملی دانلود، استفاده در دیگر کشورها و پارامترهايی ديگر آن‌ها را با يكديگر مقايسه کرده است. در اين بررسي عنوان شده است كه Verizon بيشترين پوشش‌دهي را در امريكا دارد، اما فقط در 30 كشور ديگر شروع به سرويس‌دهي محدود کرده است. از نظر سرعت، AT&T بهتر است اما در مقايسه با Verizon پوشش‌دهي خيلي كمتري دارد و در نهايت اپراتور T-Mobile كه سرويس +HSPA را مي‌دهد
خرید شارژ همراه اول بانک ملی
آشنایی با بزرگ‌ترین فریب‌های اینترنتیارتباطات > اینترنت - همشهری‌آنلاین:در حالی که روز به خرید شارژ همراه اول بانک ملی روز بر قربانیان فریب‌های اینترنتی افزوده می‌شود و تعداد بیش‌تری پول‌های خود را از دست می‌دهند، افراد کم‌تری تمایل برای گزارش رخداد دارند.
خدمات مبتنی بر مکان:به كمك سرويس‌هاي مبتني بر مكان، اطلاعات آب و هوا یا ترافیک محلی به گوشي تلفن‌همراه شما فرستاده می‌شود. همچنين خرید شارژ همراه اول بانک ملی امکان جستجوی دوستان یا مراکز تجاری نزدیک شما را فراهم می کند. این خدمات شامل تشخیص موقعیت شخص یا شی ء همچون یافتن نزدیکترین باجه های بانکی الکترونیکی یا موقعیت یک دوست یا کارمند می شود. ردیابی مرسولات یا وسایل نقلیه نیز از جمله خدمات دیگر این سرویس می باشند. کلیپ های اخبار و اتفاقات ورزشی از جمله محبوب ترین فیلم های دانلود شده توسط کاربران موبایل هستند.
تعرفه مكالمات سيم‌كارت همراه اول در ساعات اوج مصرف هم 760 ريال در هر خرید شارژ همراه اول بانک ملی دقيقه و 536 ريال براي ساعات غير اوج مصرف در محدوده تماس بين شهري اعلام شده است.اما در مكالمات همراه اول با ايرانسل در ساعات غير اوج مصرف 625 ريال در هر دقيقه و در ساعات اوج مصرف نيز همين مبلغ در نظر گرفته شده است.براي تعرفه مكالمات همراه اول با تاليا در ساعات غير اوج مصرف 358 ريال در هر دقيقه و 447 ريال در هر دقيقه براي ساعات اوج مصرف در نظر گرفته شده است.ساعات اوج مصرف از ساعت 8 الي 21 در نظر گرفته شده و ساعت غير اوج مصرف از ساعت 21 الي 8 همچنين جمعه و روزهاي تعطيل محاسبه مي‌شود.همراه اول اعلام كرده مكالمات شهري شامل مكالمات عادي مشترك است كه تماس از شهر مبدا‌ با تلفن همراه با ثابت خط ديگر در همان شهر مبدا محاسبه خواهد شد.
رمزنگاري چيست؟رمزنگاري عبارت است از بهم ريختگي اطلاعات به طوري که براي کسي قابل فهم نباشد. خرید شارژ همراه اول بانک ملی در رمزنگاري کاربر با استفاده از کليد عمومي گيرنده، اطلاعات را رمز مي کند و براي گيرنده اطلاعات ارسال مي کند. گيرنده اطلاعات ،اطلاعات رمز شده را توسط کليد خصوصي رمزگشايي مي کند و چون کليد خصوصي هر شخص فقط در اختيار خودش است تنها همان فرد امکان رمزگشايي اطلاعات را دارد.
خدمات مشترکین در خدمت شماست!ایرانسل معتقد است که کیفیت بالای خدمت به مشتریان دارای ٢ بعد متفاوت است: اول، خوشرویی و کارآمدی اپراتورهای مرکز تماس و دوم، هزینه محصولات و کارآیی مرکز تماس. مشتریان ما خرید شارژ همراه اول بانک ملی می توانند به سادگی با شماره ٧٠٠ با خدمات مشترکین تماس بگیرند. تنها مبلغی که مشتری می پردازد، هزینه دقیقه نخست تماس است و بقیه مدت تماس رایگان می باشد. خدمات شبانه روزی بوده و در تمام روزهای هفته در دسترس مشتریان خواهد بود.
20،000 19.417 583 2 خرید شارژ همراه اول بانک ملی
اگر صرفاً براي شرکت خود نرم افزار مي نويسيد مي توانيد از گواهينامه آن استفاده کنيد. اما توصيه مي شود خودتان هم اين گواهينامه را بگيريد.با آن که شرکت هاي متعددي براي صدور گواهينامه خرید شارژ همراه اول بانک ملی کد تعيين اعتبار وجود دارند، ميکروسافت شرکت Verisign را توصيه مي کند. براي کسب اطلاعات بيشتر مي توانيد به سايت وب اين شرکت که در زير آمده است مراجعه کنيد:هزينه دريافت اين گواهينامه 20 دلار در سال و مراحل انجام آن بسيار ساده است:
ردیف عملکرد تلفن گویا کد خرید شارژ همراه اول بانک ملی دستوری
 پيمايش صورت خرید شارژ همراه اول بانک ملی
خرید شارژ همراه اول بانک ملی
خرید شارژ همراه اول بانک ملی
• رمزگشاها خرید شارژ همراه اول بانک ملی
خرید شارژ همراه اول بانک ملی
جوزف نای پدر قدرت نرم درباره فضای سایبر می¬گوید: قدرت بر اساس منابع اطلاعاتی چیز جدیدی نیست؛ اما قدرت سایبری حرف جدیدی به همراه دارد؛ تعاریف متعددی برای فضای سایبر وجود دارد اما عموما “سایبر” پیشوندی است که معنای فعالیت‌های مرتبط با کامپیوتر و الکترونیک را می‌رساند. بر اساس یکی از تعاریف، “فضای سایبر یک خرید شارژ همراه اول بانک ملی حوزه‌ی عملیاتی است که به منظور بهره‌برداری از اطلاعات از طریق سیستم‌های به هم پیوسته و زیرساخت یکپارچه‌ی آنها، با استفاده از علم الکترونیک شکل گرفته است.” قدرت به زمینه بستگی دارد و قدرت سایبری به منابعی که قلمرو فضای سایبر را شکل می‌دهند.

12. Certificate خرید شارژ همراه اول بانک ملی

رئیس کمیته فناوری اطلاعات IT ایران تصریح کرد: خرید شارژ همراه اول بانک ملی شهرستان‌های نایین و خور و بیابانک با ۲/۱۲۸ درصد دارای بیشترین ضریب نفوذ تلفن همراه در استان هستند که گویای استقبال بسیار خوب مردم استان از فناوری‌های ارتباطی است.

خرید شارژ همراه اول بانک ملی


همکار گرامی با سلام و احترام ضمن تقدیر و تشکر از جنابعالی خرید شارژ همراه اول بانک ملی بدلیل حسن ارتباط فی ما بین، بدینوسیله به اطلاع میرساند :در نظر است به منظور ارتقاء فروش در سایت شما، تعداد محدودی کارت شارژ 1000 تومانی همراه اول با تخفیف استثنایی 7% برای اولین بار در کشور، جهت استفاده مصرف کننده نهایی عرضه شود که بودجه اختصاص یافته به این طرح از طرف شرکت تهران اینترنت تامین میگردد.براین اساس سود سایت تنها در قدرت تبلیغ در عرضه کالا با تخفیف منحصر بفرد گنجانده شده و کارمزدی به جهت فروش فقط این کالا به سایت تعلق خواهد گرفت.دوره این تخفیف یک هفته می باشد.خواهشمند است در صورت عدم تمایل به بهره مندی از این طرح، حداکثر ظرف 48 ساعت پس از دریافت ایمیل مراتب را از طریق ایمیل و یا شماره تماس 88170481 الی 4 اعلام فرمایید.
با این حال حسابداری به عنوان یک ابزار مهم انتقال اطلاعات اقتصادی برای افراد فعال در محیط اقتصادی مهیا و شناخته شده است بنابراین صدور خرید شارژ همراه اول بانک ملی احکام درخصوص نقش ارزش‌های منصفانه در ایجاد بحران مالی و تداوم آن می‌بایست بصورت صحیح از دیدگاه اقتصادی و نظریه‌پردازان مورد بررسی قرار گیرد تا امکان اظهار نظر صحیح و کامل درخصوص مشکلات رویه فعلی شناسایی لازم صورت پذیرد.بر همین اساس نگرانی‌های اصلی موجود در این ارتباط مبنی بر نگرانی در بکارگیری ارزش‌های منصفانه به شرح زیر است:

٣‐ مرورگر چک مي کند که آيا اين گواهينامه توسط يک مرکز مورد اطمينان صادر شده است و اينکه آيا اين گواهينامه هنوز اعتبار دارد ؟ و همچنين خرید شارژ همراه اول بانک ملی آيا اين گواهينامه مرتبط با سايت درخواستي مي باشد؟
شکل زير روند ذکر شده را مي رساند خرید شارژ همراه اول بانک ملی :

Privacy خرید شارژ همراه اول بانک ملی اين سرويس که در حوزه‌هاي ديگر امنيتي اغلب به عنوان Confidentiality از آن ياد مي‌گردد به‌معناي حفظ امنيت و محرمانه نگاه‌داشتن اطلاعات کاربر يا گره‌هاي در حال تبادل اطلاعات با يکديگر است. براي رعايت محرمانه‌گي عموماً از تکنيک‌هاي رمزنگاري استفاده مي‌گردد، به‌گونه‌يي‌که در صورت شنود اطلاعات در حال تبادل، اين اطلاعات بدون داشتن کليدهاي رمز، قابل رمزگشايي نبوده و لذا براي شنودگر غيرقابل سوء استفاده است.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 35
  • بازدید سال : 1,193
  • بازدید کلی : 5,699