loading...
خرید شارژ بانک ملی،ملت،مستقیم،سپه،تجارت،همراه اول،ایرانسل و
محمد جوادی بازدید : 36 یکشنبه 27 اسفند 1391 نظرات (0)

شارژ ایرانسل بانک تجارت شارژ ایرانسل بانک تجارت شارژ ایرانسل بانک تجارت خرید شارژ رایتل

شارژ ایرانسل بانک تجارتبهرحال، اين حقيقت که اين سرورها در تمام دنيا با مشغوليت زياد در حال پاسخ دادن به تقاضاها براي صفحات وب هستند، به هکرها امکان تعامل و ارسال ديتا به اين سرورها را براي درگيرکردن آنها مي دهد. حمله هاي برپايه DNS هنوز خيلي شناخته شده نيستند، زيرا به سطحي از پيچيدگي فني نياز دارند که بيشتر هکرها نمي توانند به آن برسند. بهرحال، بعضي تکنيک هاي هک که ميشناسيم باعث مي شوند هکرها کنترل کامل را بدست گيرند. بعضي قابليت هاي پراکسي DNS شارژ ایرانسل بانک تجارت مي تواند موارد زير باشد:
بدی که بدتر شده‌ شارژ ایرانسل بانک تجارت است
انتشار شارژ ایرانسل بانک تجارت

علت نام گذارینام این بدافزارها به ماجرای تسخیر تروا توسط یونان برمی گردد، که با ساختن یک اسب چوبی و مخفی شدن درون شکم آن به شهر تروا نفوذ کرده و آن را به تصرف خود درآوردند. در این داستان اسب تروا نقش یک بدافزار را دارد و شهر تروا مانند کامپیوتر کاربری است که توسط اسب تروا آلوده می شارژ ایرانسل بانک تجارت شود. به همین دلیل بعضی بکار بردن کلمه «تروجان» برای بدافزار را اشتباه و کلمه «اسب تروجان» را صحیح می دانند.
نحوه عملکرد يک امضاي ديجيتال..............................................................11 شارژ ایرانسل بانک تجارت
٥‐ وب سرور توسط کليد خصوصي خود، کليد متقارن رمز گذاري شده را رمزگشايي و با استفاده از آن شارژ ایرانسل بانک تجارت ساير داده ها و URL را نيز رمزگشايي مي نمايد.
بنده هم مشكل pcm دارم بي پدر مادر ها از عمد اين كار ها رو ميكنند .يعني ميتونند از pcm شارژ ایرانسل بانک تجارت خارج كنند نميكنند.فقط در يك شرايط اين كارو ميكنند . اونم اينه كه بري از مخابرات اينترنت 1 ساله بگيري .اگر اشتراك يك ساله بگيري 3 سوت مشكل pcm حل ميشه .اينو به من پيشنهاد دادن يعني اينكه اصلا حق انتخاب با خود نيست .يعني اينكه ميخواي بهخوا نميخواي نخوا منم زدم تو بورجكشون.گفتم وايمكس ميگيرم.بهتر از اينترنت اشغاله مخابرات هست . اينو گفتم مدير مخابرات هنگ كرد...
شارژ ایرانسل بانک تجارت
براي شارژ ایرانسل بانک تجارت دريافت راهنماي استفاده از خدمات آهنگ پيشواز ايرانسل و اطلاع از كليه امكانات آن در حالت هاي تك آهنگي و چند آهنگي به شكل PDF

شارژ ایرانسل بانک تجارت
در اين نوع حمله، نفوذگر با کپي برداشتن از اطلاعات پايش شده، به تحليل جمعي داده شارژ ایرانسل بانک تجارت ها مي پردازد. به عبارت ديگر بسته يا بسته هاي اطلاعاتي به همراه يکديگر اطلاعات معناداري را ايجاد مي کنند.

Abtrusion Protectory Personal شارژ ایرانسل بانک تجارت Edition
Windows Phone: سیستم‌عامل ویندوز فون توسط شرکت مایکروسافت برای گوشی‌های هوشمند ساخته می‌شود. این سیستم‌عامل از یک صفحه‌کلید مجازی برای نوشتن متن استفاده می‌کند که امکان ارسال خندانک‌ها را شارژ ایرانسل بانک تجارت در متن فراهم کرده است. همچنین امکان بررسی املای درست کلمات و حدس زدن کلمات در حین نوشتن در این صفحه‌کلید وجود دارد. این سیستم عامل امکان اتصال یک صفحه‌کلید فیزیکی را هم به گوشی می‌دهد.

گفتگو با مسئول کميته علمي انجمن رمز ايران-چه مراکزي گواهي يا صدور امضاي ديجيتال را بر عهده دارند و اصولا چرا صدور امضاي ديجيتال نياز به اين مراکز دارد؟ و چگونه اين مراکز ايجاد مي‌شوند؟-هم وزارت بازرگاني از طرف هيئت دولت موظف است امکان راه‌اندازي مراکز ايجاد و صدور گواهي ديجيتال که استفاده از امضاي ديجيتال را عملي مي‌کند فراهم کند که هم اکنون شارژ ایرانسل بانک تجارت اين کار را مي‌کند و هم بانک‌ها مشغول ايجاد يک مرکز صدور گواهي هستند.

هيچ كس نمي داند چند كامپيوتر در دنيا به اين روش آلوده شده است اما حقيقت اين است كه سيستم هاي امنيتي موجود مي توانند از هر 1000 مورد شارژ ایرانسل بانک تجارت فقط تعداد كمي را شناسايي كنند.دن هوبارد از شركت امنيتي Firm Websense مي گويد، علت اينكه خلافكاران دنياي مجازي ايتاليا را هدف قرار داده اند. ممكن است از هجوم فصلي مردم به وب سايت هاي توريستي اين كشور باشد يا اينكه آنها توانسته اند به فايروال يكي از بانك هاي ايتاليايي نفوذ كنند و مشكل اينجاست كه شناساي اين گونه موارد بسيار مشكل است.

خدا رو شکر کنید که 2 تا اپراتور رقیب وایمکس داریم که هر ماه با هم رقابت میکنند شارژ ایرانسل بانک تجارت و سرعت مناسبتر و قیمت پایین تری به کاربران ارِایه می دهند.تازه داره مخابرات اینترنتم ارزونتر میکنه دیگه چی می خواین آخه ؟ !!!!اگر آدم صبور باشه بد نیست تازه شروع کردن از تهران یواش یواش کابل مسی تلفن خونتونو با فیبر نوری عوض مبکنن به شهر شما هم میرسه.كارت شارژ ۲۰ هزار ریالی ایرانسل دارای ۱۹,۰۴۸ ریال اعتبار مكالمه و ۹۵۲ ریال مالیات بر ارزش افزوده است.خرید آنلاین شارژ و پرداخت صورت‌حساب ایرانسل بدون وارد نمودن کددر راستای افزایش سهولت دریافت شارژ و پرداخت صورت‌حساب، از این پس شما مشترکین سیم کارت‌های اعتباری و دائمی ایرانسل می‌توانید با مراجعه به وب سایت بانک سرمایه، بدون نیاز به وارد کردن کد، نسبت به خرید شارژ یا پرداخت صورت‌حساب خود اقدام نمایید.
۷ منوی خدمات ایرانسل ۷۰۰-۳ *۱۴۰*۳# شارژ ایرانسل بانک تجارت
مشاهده شماره شارژ ایرانسل بانک تجارت های "فهرست طلایی" *140*3*4*3#
رای وارد کردن آدرس دکمه "بیشتر (More)" را زده و سپس گزینه "وارد کردن آدرس شارژ ایرانسل بانک تجارت (Enter URL)" را انتخاب کنید
d) کامپيوتر باب امضاي ديجيتالي آليس شارژ ایرانسل بانک تجارت را توسط کليد عمومي آليس رمزگشايي مي کند.
شارژ ایرانسل بانک تجارت در اين نوع حملات، برخلاف حملات غيرفعال، نفوذگر اطلاعات مورد نظر را، که از منابع به دست مي آيد، تغيير مي دهد، که تبعاً انجام اين تغييرات مجاز نيست. از آن جايي که در اين نوع حملات اطلاعات تغيير مي کنند، شناسايي رخ داد حملات فرايندي امکان پذير است. در اين حملات به چهار دسته ي مرسوم زير تقسيم بندي مي گردند :
۱.انتخاب آهنگ دلخواه هر آهنگ شارژ ایرانسل بانک تجارت یک کد عددی منحصر بفرد دارد. شما می توانید با ارسال دستور مشخصی در یک پیام کوتاه فهرست کوتاه آهنگ های مورد نظرخود را دریافت کنید:در لینک پورتال آهنگ پیشواز در صدها آهنگ متنوع وجود دارد که شما می‌توانید به نمونه آهنگ‌های مختلف گوش کرده و آهنگ دلخواه خود را انتخاب و خریداری کنید.

در صورتی که شارژ ایرانسل بانک تجارت از قبل ثبت نام نکرده اید، یک پیامک بدون متن از خط خود به شماره ١٣٠ ارسال و یا از خط خود با شماره ۷۰۰ (مرکز خدمات مشترکین ایرانسل) تماس حاصل کرده و رمز ورود اختصاصی کنترل حساب اینترنتی خود را دریافت کنید.توجه: شماره سریال سیم کارت، پشت سیم کارت و همچنین بر روی قاب سیم کارت در سمت راست پایین، زیر علامت بارکد ذکر شده است.این سرویس برای تمامی مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری فعال خواهد بود و از طریق آن مشترک می تواند با وارد کردن کد*150*شماره تلفن ایرانسل دریافت کننده# یک پیام کوتاه (SMS) رایگان به شماره مقصد ارسال کرده و از دارنده شماره بخواهد با او تماس بگیرد؛ حتی زمانیکه اعتبار مکالمه مشترک تمام شده و یا خط تلفن او قطع شده باشد. با وارد کردن این کد، پیام کوتاه زیر به دریافت کننده ارسال می شود:
WAP 1.0 Proxy : گوشی هایی که از نسخه WAP 1.0 برای ارتباط با اینترنت استفاده کرده و از نسخه WAP 2.0 پشتیبانی نمیکنند.2.0 Proxy : گوشی هایی که از شارژ ایرانسل بانک تجارت نسخه WAP 2.0 برای ارتباط با اینترنت استفاده کرده و از نسخه WAP 1.0 پشتیبانی نمیکنند.این سرویس برای کلیه مشترکین ایرانسل (اعم از پیش پرداخت یا پرداخت ماهیانه) که گوشی با قابلیت GPRS دارند، موجود می باشد.نحوه دسترسی به اینترنتپس از اینکه از تنظیمات گوشی خود مطمئن شدید و علامت اتصال به شبکه GPRS (یک علامت G یا یک مثلث برعکس در کنار علامت آنتن) بر روی صفحه تلفن همراه شما ظاهر شد، می توانید با انتخاب مرورگر (WAP/ Web browser) در منوی گوشی خود و سپس وارد کردن آدرس اینترنتی (URL) به شبکه جهانی اینترنت دسترسی پیدا کنید.
 منابع فارسي شارژ ایرانسل بانک تجارت
بمنظور بررسي اعتبار يک شخص و يا اطلاعات موجود بر روي يک کامپيوتر از روش هاي متعددي استفاده مي شود : ● رمز عبور . استفاده از نام و رمز عبور براي کاربران ، متداولترين روش "اعتبار سنجي " است . کاربران نام و رمز عبور خود را در زمان مورد نظر وارد و در ادامه اطلاعات وارد شده فوق ، شارژ ایرانسل بانک تجارت بررسي مي گردند. در صورتيکه نام و يا رمز عبور نادرست باشند ، امکان دستيابي به منابع تعريف شده بر روي سيستم به کاربر داده نخواهد شد. ● کارت هاي عبور . اين نوع کارت ها داراي مدل هاي متفاوتي مي باشند. کارت هاي داراي لايه مغناطيسي ( مشابه کارت هاي اعتباري ) و کارت هاي هوشمند ( داراي يک تراشه کامپيوتر است ) نمونه هائي از کارت هاي عبور مي باشند.
شارژ ایرانسل بانک تجارت
ردیف اعتبارهرکارت شارژبرای مشترک (ریال) مبلغ فروش هرکارت شارژ شارژ ایرانسل بانک تجارت برای خریدار (ریال)
۱۲ درخواست تنظیمات GPRS (اینترنت شارژ ایرانسل بانک تجارت همراه) ۷۰۰-۳-۶ *۱۴۰*۳*۶#
سرعت اینترنت در نسل سوم تا 42Mbps می رسد و بسته های گوناگون با سرعت و حجم های متفاوت بنا به نیازها و قوانین کشور شارژ ایرانسل بانک تجارت ارائه خواهد شدارائه انواع محتوای عمومي و تخصصي:
در مواقعي كه مشترك علي‌رغم شماره‌گيري صحيح، به دلايلي موفق به برقراري ارتباط با مخاطب مورد نظر نمي‌شود، پيام‌هايي به شرح ذيل ارسال مي‌گردد: الف- برقراري ارتباط با مشترك مورد نظر، مقدور نمي‌باشد (اين پيام در مواقعي ارسال مي‌شود كه تلفن همراه به علت بدهي يا دلايل فني قطع باشد). ب- دستگاه مشترك مورد نظر شارژ ایرانسل بانک تجارت خاموش مي‌باشد (زماني كه مشترك، تلفن همراه خود را خاموش نموده يا سيم كارت سوخته باشد). ج- در حال حاضر تماس با مشترك مورد نظر امكان پذير نمي‌باشد، لطفاً بعداً شماره‌گيري نماييد (اين پيام حاكي از آن است كه مشترك در مكاني، خارج از پوشش شبكه تلفن همراه، قرار دارد كه اصطلاحاً اين نقاط را نقاط كور مي‌نامند يا ترافيك شبكه مانع برقراري ارتباط با مشترك مي‌باشد).
• غیر حضوری :الف- Top Up (شارژ خودكار): از طریق مراجعه به انجام میگردد بدین صورت که مشترک پس از ورود به بخش " ، مبلغ مورد نیاز خود را برای شارژ انتخاب نموده و پس از پرداخت مبلغ شارژ بصورت شارژ ایرانسل بانک تجارت اینترنتی(باستفاده ازکارت عضوشتاب ) ، سیم کارت اعتباری به صورت مستقیم و بدون نیاز به مشاهده و وارد نمودن رمز شارژ در گوشی ، شارژ خواهد شد.

نکات مهم:بهتر است قبل از فرستادن شارژ از روشن بودن گوشی طرف مقابل مطمئن شوید.مراقب رمزتان باشید تا کسی یواشکی از گوشی شما برای خودش شارژ نفرستد!ایرانسل برای هر بار انتقال اعتبار، ۵۰ تومان کارمزد کم می‌کند.اطلاعات بیشتر درباره‌ی را در وب‌سایت ایرانسل بخوانید.راهنمای خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت اینترنتی شارژارسال شده در توسط
چندي پيش، سازمان توسعه و همكاري‌هاي اقتصادي (OECD) طبق گزارشي اعلام كرد كه ضريب نفوذ اينترنت در كشور كره جنوبي در پايان سال 2011 ميلادي، به رقم 100,6 رسيده است. يعني درصدي از كاربران بيش از يك سرويس‌دهنده اينترنت دارند. در كره‌جنوبي سرويس‌هاي باندپهني مانند WiBro و واي‌فاي در سطح وسيعي در دسترس كاربران بوده و شبكه نسل سوم موبايل نيز با حداكثر توان و سرعت در‌حال سرويس‌دهي هستند. اين موضوع يكي ديگر از چالش‌هاي پيش‌روي اپراتورهاي 4G را مطرح مي‌كند. اين‌كه چرا كاربران بايد به سوي استفاده از 4G بيايند، در‌صورتي‌كه به‌راحتي از سرويس‌هاي 3G يا واي‌فاي استفاده مي‌كنند؟ برخي از كارشناسان مي‌گويند تا سال 2015 عمده ترافيك اينترنت مالتي‌مديا و به‌طور خاص ويديو خواهد بود. همچنين شبكه‌هاي تلويزيوني روي اينترنت شارژ ایرانسل بانک تجارت به صورت گسترده‌اي پخش خواهند شد. حتي تلويزيون‌هاي كنوني نيز بايد بسياري از كانال‌ها را از روي اينترنت دريافت و پخش كنند
دوستان سلام یه سوال داشتم دو سه روزه که وایمکس مبین نت رو خریدم با سرعت 1024 کیلوبایت ولی وقتی شب از دانلود رایگان استفاده میکنم ساعت 2 سرعتش 128 هستش و ساعت های بعد که شارژ ایرانسل بانک تجارت میگذره سرعتش میاد پایین تر ممنون میشم جواب بدید چرا سرعتم 1024 نیست؟
با استفاده از این سرویس شما مشترکین ایرانسل می‌توانید با وارد کردن شماره ۱۶ رقمی کارت بانکی عضو شبکه شتاب، رمز دوم اینترنتی و شماره ۳ یا ۴ رقمی مندرج در پشت کارت شتاب یا متن آن، شارژ ایرانسل بانک تجارت به هر میزان که نیاز دارید پرداخت خود را انجام دهید. با این روش، مبلغ مورد نظر شما به طور مستقیم از کارت بانکی کسر و به اعتبار سیم کارت و یا حساب وایمکس‌تان افزوده می‌شود.

ضميمه 2 شارژ ایرانسل بانک تجارت : پراکسي


برای شروع یک پیام کوتاه بدون متن به ۷۵۷۵ ارسال کنید. . بلافاصله پس از اولین خرید، آهنگ پیشواز شما فعال می شود!!! شارژ ایرانسل بانک تجارت با درخواست خرید آهنگ مورد نظر خود، هزینه مشخص مربوط به آن، برای استفاده در یک دوره ۳۰ روزه به حساب شما منظور می گردد! برای خرید می توانید از یکی از روشهای زیر استفاده کنید : • فهرست کد های آهنگ پیشواز را در پورتال آهنگ پیشواز مشاهده کنيد.• کد آهنگ مورد نظر خود را در یک پیام کوتاه به ۷۵۷۵ بفرستید.
هنگام ثبت گواهينامه دو گزينه در اختيار داريد: ذخيره کردن آن در يک فايل يا در رجيستري ويندوز. توصيه مي شود گواهينامه خود را در يک فايل و روي ديسک ذخيره کنيد تا بتوانيد آن را از گزند نامحرمان حفظ کنيد. در حقيقت، دو شارژ ایرانسل بانک تجارت فايل به کامپيوتر شما فرستاده مي شود: يکي حاوي خود گواهينامه (با پسوند SPC) و ديگري حاوي کليد رمزبندي (با پسوند PVK).
شارژ ایرانسل بانک تجارت
۱.انتخاب آهنگ دلخواه هر آهنگ یک کد عددی منحصر بفرد دارد. شما می توانید با ارسال دستور مشخصی در یک پیام کوتاه فهرست کوتاه آهنگ های مورد نظرخود را دریافت کنید:در لینک پورتال آهنگ پیشواز در شارژ ایرانسل بانک تجارت صدها آهنگ متنوع وجود دارد که شما می‌توانید به نمونه آهنگ‌های مختلف گوش کرده و آهنگ دلخواه خود را انتخاب و خریداری کنید.برای شروع یک پیام کوتاه بدون متن به ۷۵۷۵ ارسال کنید. . بلافاصله پس از اولین خرید، آهنگ پیشواز شما فعال می شود!!! با درخواست خرید آهنگ مورد نظر خود، هزینه مشخص مربوط به آن، برای استفاده در یک دوره ۳۰ روزه به حساب شما منظور می گردد! برای خرید می توانید از یکی از روشهای زیر استفاده کنید : • فهرست کد های آهنگ پیشواز را در پورتال آهنگ پیشواز مشاهده کنيد.
لذا توصيه مي‌شود از واگذاري تلفن همراه به صورت رهن، اجاره يا وكالت، جداً خودداري و جز به صورت قطعي و با تنظيم سند صلح در دفاتر اسناد رسمي و دفاتر خدمات مشتركين تلفن همراه، نسبت به انتقال تلفن همراه اقدام نكنيد. ج) سوء استفاده از تلفن همراه در مواردي كه تلفن همراه شارژ ایرانسل بانک تجارت در اعمال مجرمانه يا نظاير آنها مورد استفاده قرار گيرد، مسئوليتش بر عهده مشترك است. لذا توصيه مي‌شود مشترك تلفن همراه هر چند به طور موقت آن را در اختيار اشخاص ديگر قرار ندهد. د) سوء استفاده از شناسنامه تلفن همراه


به طور مثال اگر با انتخاب این روش، مبلغ ۱۰۰ هزار شارژ ایرانسل بانک تجارت ریال شارژ دریافت کنید، ۲% از این مبلغ که با احتساب مالیات بر ارزش افزوده معادل ٢ هزار ریال است، به صورت هدیه به اعتبار شما افزوده می‌گردد. كلیه مشتركین سیم كارت های اعتباری می توانند در صورت نیاز به دریافت ریز مكالمات خود، با در دست داشتن اصل مدرک شناسایی (كارت ملی) و نیز قاب سیم کارت خود به یكی از مراكز خدمات ایرانسل مراجعه کرده و پس از احراز هویت، با پر نمودن فرم مربوطه پرینت ریز مكالمات سیم‌كارت خود را دریافت نمایند.

شارژ ایرانسل بانک تجارت
3- تدوين شارژ ایرانسل بانک تجارت آيين نامه ها و مقررات مربوط به مديريت بر گواهي ديجيتال توليد و عرضه شده .
مشترک با موافقت با قوانین سایت پردیس، اجازه‌ی استفاده از پرونده‌ی کاربری خود (فعالیت‌هایی که مشترک در هنگام کار با بخش‌های مختلف سایت انجام می‌دهد) جهت مقاصد تجاری و غیر تجاری را به همراه اول داده و با حفظ اطلاعات شخصی کاربر، حق انتشار آن را نیز در اختیار همراه اول می‌گذارد. پردیس از طریق این پورتال دسترسی شما را به سرویس های خود فراهم کرده است و در هر زمان این اختیار را دارد تا دسترسی شما را بدون اعلام قبلی غیر فعال کند و هیچگونه حق اعتراض نسبت به شارژ ایرانسل بانک تجارت این موضوع را نخواهید داشت.
تصورش را بکنید، فردی از فاصله ۶۰ متری شما بتواند نمایشگر شما را بخواند! حالا نظرتان چیست؟ این چیزی است که آقای فراهام شارژ ایرانسل بانک تجارت محقق دانشگاه کارولینای شمالی می گوید: "ما می توانیم در طبقه دوم ساختمان باشیم و نمایشگر تلفنی که در همکف قرار دارد را بخوانیم."
1 50،000 49،000 شارژ ایرانسل بانک تجارت
۱۴ ثبت شماره شارژ ایرانسل بانک تجارت در فهرست طلایی ۷۰۰-۳-۴-۱ *۱۴۰*۳*۴*۱#
مقصود از Integrity صحت اطلاعات در حين تبادل است و سياست‌هاي امنيتي‌يي که Integrity را تضمين مي‌کنند روش‌هايي هستند که امکان تغيير اطلاعات در حين تبادل را به کم‌ترين ميزان تقليل مي‌دهند. شارژ ایرانسل بانک تجارت در استاندارد 802.11b نيز سرويس و روشي استفاده مي‌شود که توسط آن امکان تغيير اطلاعات در حال تبادل ميان مخدوم‌هاي بي‌سيم و نقاط دست‌رسي کم مي‌شود. روش مورد نظر استفاده از يک کد CRC است. همان‌طور که در شکل قبل نيز نشان داده شده است، يک CRC-32 قبل از رمزشدن بسته توليد مي‌شود. در سمت گيرنده، پس از رمزگشايي، CRC داده‌هاي رمزگشايي شده مجدداً محاسبه شده و با CRC نوشته شده در بسته مقايسه مي‌گردد که هرگونه اختلاف ميان دو CRC به‌معناي تغيير محتويات بسته در حين تبادل است. متأسفانه اين روش نيز مانند روش رمزنگاري توسط RC4، مستقل از اندازه‌ي کليد امنيتي مورد استفاده، در مقابل برخي از حملات شناخته شده آسيب‌پذير است.
29 تیر 1391 شارژ ایرانسل بانک تجارت

برای ثبت نام کنترل حساب اینترنتی !فقط کافی است یک پیام کوتاه بدون متن به ۱۳۰ ارسال کنید.همچنين مي‌توانيد با سرويس خدمات مشتركين ما با شماره ۷۰۰ (از خط ايرانسل) و يا ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ (از سایر خطوط) تماس گرفته و اين سرويس را درخواست كنيد. در زمان ثبت نام نيز مي توانيد براي اين سرويس درخواست نمایید.لطفا توجه داشته باشید که نام شارژ ایرانسل بانک تجارت کاربری، همان شماره تلفن همراه شماست (********۹۸۹۳) و رمز ورود نیز پس از ارسال درخواست به هر یک از روش های فوق، طی ۲۴ ساعت از طریق پیامک برایتان ارسال می شود .کاربران کنترل حساب اینترنتی در سيستم كنترل حساب اينترنتي، هر كاربر بنابر نوع ثبت نام و همچنین نوع سیم کارت خریداری شده، در یکی از گروه های زیر جای می گیرد:مشتركين طرح پرداخت ماهانه (سیم کارت‌های دائمی): تمام مشتركين پرداخت ماهيانه مي توانند براي استفاده از کنترل حساب اینترنتی درخواست كنند. به طور کلی مشترکین این سرویس در یکی از دو گروه زیر قرار می گیرند:مشتريان شركتي (اشخاص حقوقي)مشتركيني كه شماره تلفن همراه آنها در زير مجموعه يك شركت ثبت نام شده است.مشتريان غير شركتي (اشخاص حقيقي):مشتركينی که به صورت مستقل (انفرادي) ثبت نام شده اند. مشترکین طرح پيش پرداخت (سیم کارت های اعتباری): تمام مشتريان طرح پيش پرداخت در كنترل حساب اينترنتي به عنوان "مشتريان غير شركتي" ثبت نام مي‌شوند. در صورت استفاده از طرح پیش پرداخت امکان ثبت نام به صورت شرکتی وجود نخواهد داشت.
2- لومیا 920 نوکیا لومیا 920 نهایت تلاش نوکیا در سال 2012 بود، فنلاندیها هر چه در چنته داشتند رو کردند تا با لومیا 920 مجددا به بازار تلفنهای هوشمند باز گردند و تا حدی نیز موفق بودند. لومیا 920 از فناوریهای خاص و منحصر به فردی همچون[لینک ها فقط برای کاربران سایت قابل مشاهده است.لطفا ثبت نام کنید.]در تاریکی، [لینک ها فقط برای کاربران سایت قابل مشاهده است.لطفا ثبت نام کنید.]و همچنین قابلیت شارژ ایرانسل بانک تجارت شارژ بیسیم بهره میبرد. برای آشنایی بیشتر با [لینک ها فقط برای کاربران سایت قابل مشاهده است.لطفا ثبت نام کنید] مراجعه کنید.
شارژ ایرانسل بانک تجارت
آوایي دلنشین به مخاطب خود هدیه نمائید:همراه اول به منظور ارج نهادن به سلايق متنوع مشتركين سيم كارت هاي دايمي و اعتباري خود و پس از ارائه آزمايشي سرويس آواي انتظار در نمايشگاه ايران تلكام 2010 ، همزمان با فرارسیدن عید سعید فطر سرویس آوای انتظار شارژ ایرانسل بانک تجارت را ارائه نموده است.در صورت تماس با مشترکینی که سرویس آوای انتظار آنها فعال می باشد، برای تماس گیرنده به جای بوق، آهنگ پخش می گردد.سرویس آوای انتظار نیازی به تنظیمات گوشی نداشته و مشترک می تواند با هر نوع گوشی از این سرویس استفاده نماید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 55
  • بازدید ماه : 55
  • بازدید سال : 1,213
  • بازدید کلی : 5,719